Kde je moje zásilka?
Stav objednávky
Zajímá Vás, co se děje s Vaší objednávkou?
Jako registrovaný zákazník máte možnost zjistit stav všech Vašich dosud uskutečněných nákupů. Po přihlášení stačí kliknout na přehled objednávek v pravém horním rohu a poté v seznamu vybrat tu, která Vás zajímá.
Nejste registrovaný zákazník?
Nevadí, pak stačí zadat číslo vaší objednávky výše a zjistíte jak na tom objednávka je.
Co znamenají jednotlivé stavy?
Zde se dozvíte něco více o jednotlivých stavech objednávky. Z detailu objednávky pak zjistíte i další Vámi zadané údaje o platbě a dopravě.
Vrácení zboží
V souladu se zákonem má každý náš koncový zákazník právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:
O úmyslu vrátit zboží v zákonné lhůtě nás informujte na e-mailové adrese eshop@ovocnak.cz. Připojte číslo bankovního účtu, na který budete požadovat vrácení finančních prostředků a číslo faktury za zboží, které chcete vrátit zpět.
Zkontrolujte, zda Vámi vracené zboží splňuje tyto náležitosti:
- nebylo použito nebo nějakým způsobem poškozeno
- je kompletní
- je pokud možno v originálním obalu
Zásilku, včetně dokladu o koupi, odešlete na adresu: Ovocňák s.r.o., Rudice 36, 687 32 (okr. Uherské Hradiště)
Balíček doporučujeme připojistit. Po obdržení a kontrole vráceného zboží bezodkladně (nejpozději však do 30-ti dnů) odešleme příslušnou částku na Váš bankovní účet.
Co ještě je dobré vědět:
Možnost vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě se řídí obchodními podmínkami.
14-ti denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li tato lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.
Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu oznámeno nejpozději v poslední den 14-ti denní lhůty. Zboží však můžete zaslat i později.
Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.
Není možné vracet použité zboží.
Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Rovněž se nevztahuje na dodávku spotřebního zboží u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.
Stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy ZDE
Reklamace
Jak postupovat v případě reklamace poškozeného výrobku (balíku)?
Balík se zbožím vraťte bez převzetí kurýrovi s připsáním zprávy, jak byla zásilka poškozena. V případě, že jste zásilku převzali, otevřeli a zjistili, že je zboží uvnitř poškozené, zboží vyfoťte a neprodleně nás kontaktujte na mailu: eshop@ovocnak.cz s krátkým popisem poškození a množstvím poškozených výrobků a nezapomeňte přiložit pořízenou fotografii.
Podmínky reklamace se řídí obchodními podmínkami.