Zákaznická podpora:+420 724 626 133eshop@ovocnak.cz
    Měna
    CZK

    Kde je moje zásilka?

     

    Stav objednávky

    Zajímá Vás, co se děje s Vaší objednávkou?

    Jako registrovaný zákazník máte možnost zjistit stav všech Vašich dosud uskutečněných nákupů. Po přihlášení stačí kliknout na přehled objednávek v pravém horním rohu a poté v seznamu vybrat tu, která Vás zajímá.

    Nejste registrovaný zákazník?

    Nevadí, pak stačí zadat číslo vaší objednávky výše a zjistíte jak na tom objednávka je.

    Co znamenají jednotlivé stavy?

    Zde se dozvíte něco více o jednotlivých stavech objednávky. Z detailu objednávky pak zjistíte i další Vámi zadané údaje o platbě a dopravě.

    Stav
    Popis
    Objednávka přijata 
    Objednávku jste nám úspěšně odeslali a my nyní usilovně pracujeme na jejím vyřízení.
    Připraveno k expedici
    Objednávku jsme zkompletovali a je nyní na cestě k přepravci.
    Objednávka odeslána
    Zásilku jsme předali přepravci a je doručována.
    Stornováno
    Objednávku jsme stornovali a nebudeme ji nadále vyřizovat.

     

    Vrácení zboží

    V souladu se zákonem má každý náš koncový zákazník právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

    O úmyslu vrátit zboží v zákonné lhůtě nás informujte na e-mailové adrese eshop@ovocnak.cz. Připojte číslo bankovního účtu, na který budete požadovat vrácení finančních prostředků a číslo faktury za zboží, které chcete vrátit zpět.

    Zkontrolujte, zda Vámi vracené zboží splňuje tyto náležitosti:

    • nebylo použito nebo nějakým způsobem poškozeno
    • je kompletní
    • je pokud možno v originálním obalu

    Zásilku, včetně dokladu o koupi, odešlete na adresu: Ovocňák s.r.o., Rudice 36, 687 32 (okr. Uherské Hradiště)

    Balíček doporučujeme připojistit. Po obdržení a kontrole vráceného zboží bezodkladně (nejpozději však do 30-ti dnů) odešleme příslušnou částku na Váš bankovní účet.

    Co ještě je dobré vědět:

    Možnost vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě se řídí obchodními podmínkami.

    14-ti denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li tato lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

    Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu oznámeno nejpozději v poslední den 14-ti denní lhůty. Zboží však můžete zaslat i později.

    Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.

    Není možné vracet použité zboží.

    Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Rovněž se nevztahuje na dodávku spotřebního zboží u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

    Stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy ZDE

     

    Reklamace

    Jak postupovat v případě reklamace poškozeného výrobku (balíku)?

    Balík se zbožím vraťte bez převzetí kurýrovi s připsáním zprávy, jak byla zásilka poškozena. V případě, že jste zásilku převzali, otevřeli a zjistili, že je zboží uvnitř poškozené, zboží vyfoťte a neprodleně nás kontaktujte na mailu: eshop@ovocnak.cz s krátkým popisem poškození a množstvím poškozených výrobků a nezapomeňte přiložit pořízenou fotografii.

    Podmínky reklamace se řídí obchodními podmínkami.

    UPOZORNĚNÍ: Případný sediment či zakalení v moštech není na závadu a nelze na něj uplatnit reklamace.