Kde je moje zásilka?

 

Stav objednávky

Zajímá Vás, co se děje s Vaší objednávkou?

Jako registrovaný zákazník máte možnost zjistit stav všech Vašich dosud uskutečněných nákupů. Po přihlášení stačí kliknout na přehled objednávek v pravém horním rohu a poté v seznamu vybrat tu, která Vás zajímá.

Nejste registrovaný zákazník?

Nevadí, pak stačí zadat číslo vaší objednávky výše a zjistíte jak na tom objednávka je.

Co znamenají jednotlivé stavy?

Zde se dozvíte něco více o jednotlivých stavech objednávky. Z detailu objednávky pak zjistíte i další Vámi zadané údaje o platbě a dopravě.

Stav
Popis
Objednávka přijata 
Objednávku jste nám úspěšně odeslali a my nyní usilovně pracujeme na jejím vyřízení.
Připraveno k expedici
Objednávku jsme zkompletovali a je nyní na cestě k přepravci.
Objednávka odeslána
Zásilku jsme předali přepravci a je doručována.
Stornováno
Objednávku jsme stornovali a nebudeme ji nadále vyřizovat.

 

Vrácení zboží

V souladu se zákonem má každý náš koncový zákazník právo na odstoupení od smlouvy do 14-ti dní od převzetí zboží. Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, prosíme Vás o dodržení níže uvedených podmínek:

O úmyslu vrátit zboží v zákonné lhůtě nás informujte na e-mailové adrese eshop@ovocnak.cz. Připojte číslo bankovního účtu, na který budete požadovat vrácení finančních prostředků a číslo faktury za zboží, které chcete vrátit zpět.

Zkontrolujte, zda Vámi vracené zboží splňuje tyto náležitosti:

  • nebylo použito nebo nějakým způsobem poškozeno
  • je kompletní
  • je pokud možno v originálním obalu

Zásilku, včetně dokladu o koupi, odešlete na adresu: Ovocňák s.r.o., Rudice 36, 687 32 (okr. Uherské Hradiště)

Balíček doporučujeme připojistit. Po obdržení a kontrole vráceného zboží bezodkladně (nejpozději však do 30-ti dnů) odešleme příslušnou částku na Váš bankovní účet.

Co ještě je dobré vědět:

Možnost vrácení zboží ve 14-ti denní lhůtě se řídí obchodními podmínkami.

14-ti denní lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží. Končí-li tato lhůta o víkendu nebo ve svátek, jako poslední den lhůty je brán nejbližší následující pracovní den.

Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu oznámeno nejpozději v poslední den 14-ti denní lhůty. Zboží však můžete zaslat i později.

Zboží nemusí být vráceno v originálním obalu, avšak prodávající má právo na úhradu nákladů spojených s novým zabalením zboží.

Není možné vracet použité zboží.

Možnost odstoupit od smlouvy se nevztahuje na dodávku zboží upraveného na přání kupujícího či na zboží objednané speciálně a výslovně na jeho přání a které nebylo v době objednávky skladem. Rovněž se nevztahuje na dodávku spotřebního zboží u kterého použitím je spotřebována část jeho hodnoty a nelze jej vrátit do původního stavu před koupí.

Stáhnout formulář pro odstoupení od smlouvy ZDE

 

Reklamace

Jak postupovat v případě reklamace poškozeného výrobku (balíku)?

Balík se zbožím vraťte bez převzetí kurýrovi s připsáním zprávy, jak byla zásilka poškozena. V případě, že jste zásilku převzali, otevřeli a zjistili, že je zboží uvnitř poškozené, zboží vyfoťte a neprodleně nás kontaktujte na mailu: eshop@ovocnak.cz s krátkým popisem poškození a množstvím poškozených výrobků a nezapomeňte přiložit pořízenou fotografii.

Podmínky reklamace se řídí obchodními podmínkami.

UPOZORNĚNÍ: Případný sediment či zakalení v moštech není na závadu a nelze na něj uplatnit reklamace.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení